Det är fascinerande...

Det är fascinerande med dagens bloggkultur. Idag verkar visst alla tro att just DE och vad DE GÖR intresserar alla i HEEEEELA VÄRLDEN. Och visst, jag följer allt ett par bloggar själv för att det är roligt läsa om vad vänner & bekanta gör & har för sig.Och så bloggar jag ju själv, men aldrig att jag skulle inbilla mig att allt jag gör är intressant nog att dela av mig med.
Några här i bloggvärlden som dock verkar anse att ALLT i deras liv är värt att sätta på pränt & dela med sig av är följande bloggar.
Alex & Natalies blogg: http://playmatesofsweden.blogg.se   
och Andreas blogg: http://www.finest.se/York
Riktigt fascinerande (eller ngt...!) att följa Alex & Natalie samt Andreas bloggar. Utan att vara alltför elak så är detta 2st riktiga blondin fjortis bloggar. Det mest underhållande jag läst på länge var Facebookbråket mellan de 2 bloggarna som de alla lagt upp på sina respektive bloggar för alla att följa, detta trots att många säkert redan följt det på just Facebook. För det är ngt tragikomiskt över fjortisgnabbande där bråket går ut på vem som är snyggast, har flest läsare, vem som VISST är en hora, vem som är en Kissie wannabe eller ej och som grädde på moset så lyser felstavningarna upp hela bloggarna med sin ständiga närvaro. Snacka om att slakta det svenska språket. Till bloggarnas försvar, eller iaf Alex & Natalies blogg, så har Alex lagt upp en riktigt rolig video om "fjortissmink tips". Kommer nog kika in på de två bloggarna ibland framöver & kika lite. Roande på en låg nivå...

Nu ska jag ta en sista runda med vovven, i koppel, så han inte jagar efter rådjuren & deras små kidds som är på åkern just utanför. Fick en gullshock när jag kom hem nyss & såg en dygnsgammal liten kidd med sin mamma på åkern. Sååå söt & liten så jag pep som en liten mus när jag såg den:)
Sen sängen & lite SATC på tv innan jag däckar.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Bruttan

Trodde inte att du gillade SATC?

Pözze.

2010-06-03 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0