Prinsessan Madeleine har en likadan*flina som ett fån*

Jag har en klocka.
Jag har en väldigt fin klocka som jag tycker väldigt mycket om.
Jag ÄLSKAR min klocka.
Det är en grå Triwa klocka med blekrosa urtavla & gulddetaljer.



Finns tydligen fler här i Sverige som har en sådan T.ex. prinsessan Madeleine. Något som jag fått höra till leda sista tiden. "ÅH, du har ju en likadan kocka som prinsessan Madeleine" *nackskott*! Hade jag vetat det INNAN jag skaffade klockskrället så hade jag valt något annan än en likadan som fucking prinsessan Madeleine!

Nu är jag just hemkommen från jobbet på härliga underbara HBC i lika härliga & underbara Borås*love*.

Lagom kul dock jobba med vad som känns som kardborreband i halsen, rinnande näsa, feber & knappt någon röst. Men vad fan gör man inte för jobbets skull!
Så nu ska jag packa ner mig i sängen med lite nässpray, chips, cola & en trevlig bok & tycka lite synd om mig själv denna ensamma fredag!

Imorgon blir det mera jobb & sen hoppas jag må bra nog för att åka till mitt <3 & spendera resten av helgen hemma hos honom *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0