Stureplan!

Nu ligger jag i sängen på mitt rum på Scandic Anglais vid Stureplan i Sthlm & börjar bli lite trött.

Igår var det party för hela slanten (& JA jag var full & JA jag feströkte), något som resulterade i att jag kom i säng först kl 03:00 i natt och kl 06:15 ringde klockan & strax därefter startade färden mot STHLM. Konstigt nog så har jag vart tokpigg & oväntat fräsch hela dagen trots bristen på sömn.
Vi var framme i Sthlm & SHR mässan runt kl 12. Där gick vi runt & kollade, handlade & fick massa prover till kl 17. Träffade ett o annat bekant ansikte både lärare & f.d kursare från utbildningen, mkt roligt:)
Efter det bar det av till Stureplan & hotellet. Efter en god middag på Scandic Anglaise gick vi till Sture Compagniets ute servering Utecompagniet & fick oss lite innanför västen.
Finns en HEL DEL udda folk här i vår huvudstad!

Well, nu ska jag vara lite social mot min rumspolre Lucie.
Och imorgon väntar en IDI kurs på Dermalogica:)

Ciao//A


Kommentarer
Postat av: Tomten

äntligen tillbaks i bloggeriet :)

2010-05-31 @ 21:05:28
Postat av: Anna

Som du har längtat va Christian;)

2010-05-31 @ 23:55:44
URL: http://sinceritas.blogg.se/
Postat av: Tomten

Har inte jag varit med längst?

2010-06-01 @ 19:59:30
Postat av: Anna

Hmm, du var nog bland de första iaf:)

2010-06-01 @ 22:11:27
URL: http://sinceritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0